GunGame v2.12 [PL]

S!p

Administrator
Członek Załogi
Podstawową zasadą GunGame jest zabijanie przeciwników.
Im więcej osób zabijesz tym lepszą masz broń (zaczynając od glocka)

Wymagania:
~amx 1.80 lub nowszy

Usuń ; (średnik) przed modułami fakemeta, cstrike, i jeśli posiadasz hamsandwich.
Twój modules.ini (addons/amxmodx/configs/modules.ini) powinien wyglądać tak:
Kod:
fun
;engine
fakemeta
;geoip
;sockets
;regex
;nvault
cstrike
csx
hamsandwich

Instalacja:
gungame.cfg wklej do addons/amxmodx/configs
gungame.txt wklej do addons/amxmodx/data/lang
gungame.amxx wklej do addons/amxmodx/plugins
gungame.sma wklej do addons/amxmodx/scripting
W plugins.ini dopisz na końcu gungame.amxx
sound/gungame" wklej do sound

Cvary:

Komendy:

Kod:
[b]amx_gungame[/b] <0/1> - wyłączasz lub włączasz (flaga g)
[b]amx_gungame_level[/b] - zmienia poziom gracza na wyższy w polu target wpisujemy ALL, TERRORIST lub CT (flaga d umożliwia dodawanie)
[b]amx_gungame_level TERRORIST[/b] 10 - doda wszystkim terro 10 leveli
[b]amx_gungame_vote[/b] - włącza lub wyłącza głosowanie (flaga j)
[b]amx_gungame_teamplay[/b]  <0/1>  - sprawia, że działają nowe cvary: gg_killsperlvl i gg_suicidepenalty (flaga d)
[b]amx_gungame_restart[/b]  [delay] [full] - Restart GunGame. Wyznacza opóźnienie w sekundach. Jeśli full, ładuje config i całą reszte. (flaga d)
[b]gg_reloadweapons[/b] - Ładuje kolejność broni i zabójstwa potrzebne na poziom z cvarów. Moze być tylko ustawione przes server.


Główne Cvary:

Kod:
[b]gg_enabled[/b] 1/0 - włączenie/wyłączenie GunGame
[b]gg_vote_setting[/b] 1 - rozpoczyna glosowanie, kiedy gracz będzie bliski ostatniego poziomu. 1- vote na ostatnim poziomie, 2- vote na przedostatnim poziomie, itd (mapy z pliku gungame_mapcycle.txt)
[b]gg_vote_custom[/b] "" - jeżeli posiadasz jakiegoś innego votera map
[b]gg_changelevel_custom[/b] " " - zmienia na konkretną mapę po zakończeniu - przy gg_vote_setting 0 i tu zostawisz puste to będzie wybierał z nextmap
[b]gg_map_setup[/b] - lista komend, które są na danej mapie przy włączonym GunGame  (server.cfg jest ignorowane na czas rozgrywki)
polecane jest map timelimit na 0 (mapa i tak się zmieni jak ktoś dojdzie do ostatniego lvlu)
[b]gg_endmap_setup[/b] "" - ustawienia servera, po zakonczeniu GunGame, jeżeli tu wpiszesz np. server.cfg to po zakończeniu mapy załaduje confing server.cfg
[b]gg_join_msg[/b] 1 - wiadomość na powitanie pokazywana po połączeniu z serverem
[b]gg_colored_messages[/b] 1 - ustawianie kolorowych wiadomości
[b]gg_save_temp[/b] 300 - zapamiętuje wartość gracza, od której zaczyna po połączeniu, jeśli został odłączony w trakcie danej gry
[b]gg_status_display[/b] 0 - legenda - 1-broń lidera, 2-twoja broń, 3-ilość do zabicia do następnego poziomu, 4-zabójstwa w tym poziomie
[b]gg_map_iterations[/b] 1 - ile rund zostało do zmiany mapy, ilość 0 oznacza, ze GunGame sam nie zmieni mapy
[b]gg_ignore_bots[/b] 1 - nie zapisuje poziomu botom, 2 - nie pozwala botom wygrac, chyba ze przeciwko innym botom
[b]gg_allow_changeteam[/b] 1- zmiana teamu nie wiąże się z samobujstwem, 2 - zmiana teamu nie wiąże się z samobujstwem, jeżeli zamiana ta była korzystna dla teamu. Zmiana na tą sam team zawsze jest liczone jako samobujstwo.
[b]gg_disable_money[/b] 1 - Poprostu zabiera całą kasę graczom
[b]gg_winner_motd[/b] 1 - win-screen (duza tabela z name zwycięzcy) wyskakuje kiedy ktoś wygra gre 
[b]gg_afk_protection[/b] 0 - Jeśli włączone, gracze nie mogą zdobyć punktu za innego gracza, który jest AFK. Gracz jest liczony jako AFK dopuki sie nie ruszy, nie spojrzy lub nie strzeli po ponowym spawnie.


Cvary do votowania:

Kod:
[b]gg_autovote_mode[/b] 0 - automatycznie rozpoczyna glosowanie po wyznaczonej liczbie rund/czasu. 1 - GunGame właczyć/wyłączyć; 2 - GunGame teamplay/regular; 3 - GunGame teamplay/regular/off; 0 - wyłącza funkcje.
[b]gg_autovote_rounds[/b] 1 - ilość rund przed rozpoczęciem vote
[b]gg_autovote_delay[/b] 1.0 - ile sekund po starcie rundy ma rozpocząć się głosowanie
[b]gg_autovote_ratio[/b] 0.51 - 6 z 10 osob musi zagłosować do zmiany
[b]gg_autovote_time[/b] 10.0 - ilość sekund na głosowanie


Cvary dotyczące statów:

Kod:
[b]gg_stats_file[/b] "gungame.stats" - plik służący do zapisywania statystyk (znajdziemy go w cstrike/)
[b]gg_stats_ip[/b] 0/1 - zapisuje statystyki na 0 - steamID, 1 - IP
[b]gg_stats_prune[/b] 2592000 - ile czasu (w sekundach) ma minąć zanim statystyki zostaną usunięte (0 - nigdy nie usuwa)
[b]gg_stats_mode[/b] - liczy punkty graczy według: 1- wygranych, 2- punktów. Kiedy używamy 2, każdy gracz na końcu gry dostaje 1 pkt za każdy poziom, zwycięzca dostaje bonus (według gg_stats_winbonus cvar)
[b]gg_stats_winbonus[/b] 1.5 - premia dla zwyciezcy (nie wiem dokładnie o co w niej chodzi- ktoś wie prosze pisać)


Cvary DeathMatch:

Kod:
[b]gg_dm[/b] 0/1 - wyłącza/włącza respawn
[b]gg_dm_sp_time[/b] 1 - ilość sekund trwania spawn protection. 0 - wyłącza SP
[b]gg_dm_sp_mode[/b] 1 - jeśli zostanie ktoś zabity podczas SP, zabójca nie dostaje punktów, 2- całkowicie niewidzialny podczas SP, 0 - wyłącza SP
[b]gg_dm_spawn_random[/b] - spawn w losowym miejscu mapy; jeżeli posiadasz CSDM to ustaw na 2
[b]gg_dm_start_random[/b] 1 - czy CSDM ma dawać rożne miejsca respawnu
[b]gg_dm_spawn_delay[/b] 1 - czas w sekundach pomiędzy śmiercią, a odrodzeniem
[b]gg_dm_spawn_afterplant[/b] 1- czy po podłożeniu bomby będzie można nadal się odradzać
[b]gg_dm_corpses[/b] 1 - czy zwłoki graczy mają pozostać na ziemi
[b]gg_dm_countdown[/b] - pokazuje czas pozostały do respawnu 1- wypowiedź w say, 2- wiadomość typu HUD, 3- both


Inne Cvary:

Kod:
[b]gg_block_objectives[/b] 0 - usuwa bombę i zakładników z mapy (nie obsługuje map typu as)
[b]gg_bomb_defuse_lvl[/b] 1 - daje poziom za podłożenie (bez wybuchu) i rozbrojenie bomby, 2- T zdobedzie poziom jeśli bomba wybuchnie
[b]gg_host_touch_reward[/b] 2 - punkt (nie poziom) za uzycie +use na hoscie, 0- wyłącza funkcje
[b]gg_host_rescue_reward[/b] 2 - poziom za odprowadzenie hosta, 0- wyłącza funkcje
[b]gg_host_kill_reward[/b] 1 - extra punkty dla terrorysty, który zabije ct eskortującego zakładników. Gracze nie mogą w ten sposób zdobyć więcej niż 1 poziom na danej mapie
[b]gg_host_kill_penalty[/b] 1 - ilość punktów (nie poziomów) straconych za zabicie hosta


Cvary Gry:

Kod:
[b]gg_ff_auto[/b] 1 - automatyczne włączenie friendlyfire, kiedy gracz osiągnie poziom HE (sam się wyłącza, gdy gracz straci ten poziom)
[b]gg_weapon_order[/b] [glock18,usp,p228,deagle,fiveseven,elite,m3,xm1014, tmp,mac10,mp5navy,ump45,p90,galil,famas,ak47,scout ,m4a1,sg552,aug,m249,hegrenade,knife] - Kolejność broni w grze. Oddziel każdą broń przecinkiem i nie używaj spacji (przykład wyżej). Broni może być 36 i mogą się powtarzać. ":X" bezpośrednio za nazwą broni oznacza ilość zabić wymaganych do następnego poziomu, np "deagle:5" wymaga od gracza zdobycia 5 fragów deaglem.
[b]gg_max_lvl[/b] 3 - maksymalny liczba poziomów na rundę, na gracza
[b]gg_triple_on[/b] 0 - Daje graczowi przez 10 sekund coś w rodzaju gwiazdki z Mario (dodawała szybkości), jeśli gracz zdobędzie 3 poziomy w jednej rundzie
[b]gg_turbo[/b] 1 - włącza opcje turbo - od razu daje graczowi nową broń, po uzyskaniu nowego poziomu (nie musi czekać na nową rundę)
[b]gg_knife_pro[/b] 1 - pozwala na kradnięcie poziomu nożem
[b]gg_knife_elite[/b] 0 - Jeśli włączone, po uzyskaniu nowego poziomu, możesz używać tylko noża aż do następnej rundy lub twojej śmierci.
[b]gg_suicide_penalty[/b] 1 - gracz traci poziom za samobójstwo, 0 - nie trafi. W przypadku TeamPlay Mode zalecane jest 0 z powodu specjalnych samobójstw.
[b]gg_worldspawn_suicide[/b] 1 - śmierć przez błędy spawnu zaliczane jako samobójstwo
[b]gg_pickup_others[/b] 1 - pozwala na podniesienie broni innego poziomu, ale nie można nimi zdobywać punktów
[b]gg_handicap_on[/b] 0 - nowy gracz (który dołączyl w trakcie gry) zaczyna gre od 1 poziomu, 1- nowy gracz zaczyna od średniego poziomu, 2- nowy gracz zaczyna poziomu, na którym jest najsłabszy gracz
[b]gg_top10_handicap[/b] 1 - jeśli gracz jest w top10, nadal otrzymuje handicap
[b]gg_warmup_timer_setting[/b] 60 - czas rundy rogrzewkowej w sekundach, 0.0 - wyłącza rundę rozgrzewkową 
[b]gg_warmup_weapon[/b] knife - wyznacza broń, której każdy używa podczas rozgrzewki. Zostaw puste aby wyłączyć.
[b]gg_nade_glock[/b] 1 - daje graczowi Glocka z 50 nabojami na poziomie HE
[b]gg_nade_smoke[/b] 0 - daje graczowi smoke na poziomie HE
[b]gg_nade_flash[/b] 0 - daje graczowi flesha na poziomie HE
[b]gg_extra_nades[/b] 1 - daje graczowi, który jest na poziomie HE, nowego HE (jeśli starego już użył), jeżeli zabije kogoś inną bronią. Gracz może mieć tylko 1 HE na raz.
[b]gg_nade_refresh[/b] 5.0 - ilość sekund, po których gracz dostaje automatycznie kolejnego HE (dla graczy na poziomie HE). 0 - wyłącza funkcje. Gracz może mieć tylko 1 HE na raz.
[b]gg_kills_per_lvl [/b]1 - ilość zabójstw wymaganych do następnego poziomu. Poziom HE i Knife zawsze wymagają 1 zabicia (chyba, że zmienisz gg_weapon_order cvar)
[b]gg_kills_botmod[/b] 1.0 - ilość zabić potrzebnych dla bota do zdobycia nastepnego poziomu. Nie działa na TeamPlay.
[b]gg_give_armor[/b] 100 - ilość pancerza
[b]gg_give_helmet[/b] 1 - dodanie hełmu do pancerza
[b]gg_ammo_amount[/b] 200 - ilość zapasowej amunicji do dowolnej broni. Użyj -1, w każdej broni była maksymalna ilość (np 120 w MP5, 35 w Deagle)
[b]gg_refill_on_kill[/b] 1 - gracze mogą zbierać amunicję i pancerz
[b]gg_tk_penalty[/b] 1 - punkty (nie poziomy) karne za teamkill, 0- brak kary, -1 - uznaje teamkill jako normalne zabójstwo
[b]gg_awp_oneshot[/b] 1 - jeden nabój w awp, po jego wystrzeleniu trzeba przełądować (po zdobyciu fraga oczywiscie nie trzeba)
[b]gg_bots_skipnade[/b] 0 - boty przeskakują poziom HE. Nie działa na TeamPlay.


Teamplay Cvars

Kod:
[b]gg_teamplay[/b] 0 - kontroluje Teamplay Mode; 1 - włacza Teamplay Mode; 2 - losowo włącza lub wyłącza Teamplay Mode w każdej rundzie GunGame
[b]gg_teamplay_melee_mod[/b] 0.33 - Team musi zabic 1 osobe nożem na każde 3 osoby teamu (zaokraglamy w góre)
[b]gg_teamplay_nade_mod[/b] 0.50 - Team musi zabic 1 osobe granatem na każde 2 osoby teamu
[b]gg_teamplay_timeratio[/b] 1 - Jeśli możliwe, musisz spędzić chociaż połowę czasu w wygrywającym teamie w teamplay match aby uzyskac zwycięstwo. Punkty, które zdobędziesz z każdego teamu są opierane na procentach czasu granego dla obu teams. Na przykład, jeśli spędzisz 25% swojego czasu w CT i 75% w T, kiedy CT zdobędą 20 punkty, a T zdobędą 24 punkty, ty zdobędziesz 25% x 20 = 5 i 75% x 24 x 1.5 (gg_stats_winbonus) = 27, co daje w całości 32 punkty.


Sound Cvars:

Kod:
[b]gg_sound_levelup[/b] (sound/gungame/smb3_powerup.wav)
Głos grany dla gracza, który awansował na wyższy poziom. Zostaw puste, aby zablokować funkcje.

[b]gg_sound_leveldown[/b] (sound/gungame/smb3_powerdown.wav)
Głos grany dla gracza, który traci poziom. Zostaw puste, aby zablokować funkcje.

[b]gg_sound_levelsteal[/b] (sound/gungame/smb3_1-up.wav)
Głos grany zamiast gg_sound_levelup kiedy kradniesz poziom od kogoś. Zostaw puste, aby zablokować funkcje.

[b]gg_sound_nade[/b] (sound/gungame/nade_level.wav)
Głos grany dla każdego, kiedy jakiś gracz jest na poziomie HE Granat na początku rundy. Zostaw puste, aby zablokować funkcje.

[b]gg_sound_knife[/b] (sound/gungame/knife_level.wav)
Głos grany dla każdego, kiedy jakiś gracz jest na poziomie noża na początku rundy. Zostaw puste, aby zablokować funkcje.

[b]gg_sound_welcome[/b] (sound/gungame/gungame2.wav)
Głos grany dla gracza, który dołącza do gry, jeżeli gg_join_msg jest 1. Zostaw puste, aby zablokować funkcje.

[b]gg_sound_triple[/b] (sound/gungame/smb_star.wav)
Głos wydawany przez gracza, który ma triple-level star (zobacz gg_triple_on). Głos musi być 10 sekundowy, aby pasowało do funkcji i musi być zapisany jako plik WAV. Zostaw puste, aby zablokować funkcje.

[b]gg_sound_winner[/b] ([media/Half-Life03.mp3;media/Half-Life08.mp3;media/Half-Life11.mp3;media/Half-Life17.mp3] )
Głos grany dla każdego, kiedy jakiś gracz wygra gre. Zostaw puste, aby zablokować funkcje. Jeśli masz wiele piosenek, oddzielonych średnikiem (;), losowo wybierze jedną z nich.

[b]gg_sound_takenlead[/b] (sound/gungame/takenlead.wav)
Głos grany dla gracza, który osiągnął prowadzenie prowadzenie w grze przy włączonym gg_lead_sounds. Zostaw puste, aby zablokować funkcje.

[b]gg_sound_tiedlead[/b] (default: sound/gungame/tiedlead.wav)
Głos grany dla gracza, który zaczyna dzielić prowadzenie w grze przy włączonym gg_lead_sounds. Zostaw puste, aby zablokować funkcje.

[b]gg_sound_lostlead[/b] (sound/gungame/lostlead.wav)
Głos grany dla gracza, który traci prowadzenie w grze przy włączonym gg_lead_sounds. Zostaw puste, aby zablokować funkcje.

[b]gg_lead_sounds[/b] 0.8
Opóźnienie pomiędzy zdobyciem poziomu i graniem głosu podczas uzyskania prowadzenia w grze dla gracza. Ustaw to na 0.0 aby zablokować głosu podczas uzyskania prowadzenia w grze.

Losowa Kolejność Broni - Cvars:

Kod:
[b]gg_weapon_order1[/b] "" - Pierwsza losowa kolejność broni. Zostaw puste, aby zablokować funkcje.
[b]gg_weapon_order2[/b] "" - Druga losowa kolejność broni. Zostaw puste, aby zablokować funkcje.
[b]gg_weapon_order3[/b] "" - Trzecia losowa kolejność broni. Zostaw puste, aby zablokować funkcje.
[b]gg_weapon_order4[/b] "" - Czwarta losowa kolejność broni. Zostaw puste, aby zablokować funkcje.
[b]gg_weapon_order5[/b] "" - Piąta losowa kolejność broni. Zostaw puste, aby zablokować funkcje.
[b]gg_weapon_order6[/b] "" - Szósta losowa kolejność broni. Zostaw puste, aby zablokować funkcje.
[b]gg_weapon_order7[/b] "" - Siódma losowa kolejność broni. Zostaw puste, aby zablokować funkcje.
[b]gg_weapon_order8[/b] "" - Ósma losowa kolejność broni. Zostaw puste, aby zablokować funkcje.
[b]gg_weapon_order9[/b] "" - Dziewiąta losowa kolejność broni. Zostaw puste, aby zablokować funkcje.
[b]gg_weapon_order10[/b] "" - Dziesiąta losowa kolejność broni. Zostaw puste, aby zablokować funkcje.
 

Attachments

  • gg_v2_12_CSSupport.rar
    664,8 KB · Wyświetleń: 3

Create an account or login to comment

You must be a member in order to leave a comment

Create account

Create an account on our community. It's easy!

Log in

Already have an account? Log in here.

Back
Do góry