BunnyHop na komende

Status
Zamknięty.

uhu

New member
Witam !

Mam takie małe pytanko. W sieci nic takiego nie znalazłem. Widziałem tylko na serwerach.

Czy da radę zrobić plugin bh na komendę? Czyli po wpisaniu /bh plugin się uruchamia tylko temu graczowi.

Z góry dziękuje.
 

S!p

Administrator
Członek Załogi
Przeróbka przeróbki więc nie obiecuję że zadziała ;D
Komenda tylko jedna:
Kod:
say /bh
Jeżeli będzie ok dodam say_team i inne które będziesz chciał.


bh.amxx

PHP:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine>

#define PLUGIN "Bunny Hope"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "AUTHOR"

new bh_on, bool:wlaczyl[33];

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	bh_on = register_cvar("bh_wlaczony","1")
	register_clcmd("say /bh", "bunny")
}

public bunny(id) {
    if(wlaczyl[id]){
        wlaczyl[id] = false
    } else {
        wlaczyl[id] = true
    }
    return PLUGIN_CONTINUE
}
public client_PreThink(id)
{
    if(wlaczyl[id])
    {
        if (get_pcvar_num(bh_on))
            return PLUGIN_CONTINUE
        
        entity_set_float(id, EV_FL_fuser2, 0.0)        // Disable slow down after jumping
        
        if (entity_get_int(id, EV_INT_button) & 2) {    // If holding jump
            new flags = entity_get_int(id, EV_INT_flags)
            
            if (flags & FL_WATERJUMP)
                return PLUGIN_CONTINUE
            if ( entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) >= 2 )
                return PLUGIN_CONTINUE
            if ( !(flags & FL_ONGROUND) )
                return PLUGIN_CONTINUE
            
            new Float:velocity[3]
            entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
            velocity[2] += 250.0
            entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
            
            entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6)    // Play the Jump Animation
        }
    }
    return PLUGIN_HANDLED
    
}
 
  • Like
Reactions: uhu

S!p

Administrator
Członek Załogi
Proszę :)

Gdybyś chciał dodać inne komendy - szukasz:

Kod:
register_clcmd("say /bh", "bunny")

Dodajesz po:
Kod:
register_clcmd("[COLOR="red"]say komenda[/COLOR]", "bunny")

Zamiast say komenda możesz wpisać say_team komenda lub komenda.
Pierwsze będzie działało po wpisaniu tekstu na czacie drużynowym natomiast drugie w konsoli.

Gdybyś chciał żeby otworzyć - pw lub raport tego postu :)
Zamykam.
 
Status
Zamknięty.
Back
Do góry