Call of Duty: MW Sklep (CoD:MW Shop v1.0 by S!p)

S!p

Administrator
Członek Załogi
Opis: Plugin dodaje sklep do modyfikacji Call of Duty MW by QTM. Peyote.
W sklepie możemy kupić:
  1. 50hp
  2. 100hp
  3. 50xp
  4. 100xp
  5. Los
  6. Wysokie skoki
  7. Ciche chodzenie
  8. Niewidzialność

W losie możemy wylosować:
  • 100hp 1%
  • 100ap 9%
  • 4000$ 10%
  • Nieśmiertelność (30 sekund) 1%
  • Przyśpieszenie 1%
  • Jedną apteczkę 11%
  • Jedną rakietę 4%
  • Jedną minę 4%
  • Jeden dynamit 4%
  • Spadek do 1hp 2%
  • Granat wybuchowy 6%
  • 2xp 2%
  • 4xp 1%
  • 5xp 1%
  • 8xp 1%
  • 20xp 1%
  • 50xp 1%
  • 200xp 1%
  • 500xp 1%
  • O 20 więcej dmg 6%
  • AWP 1%
  • AK47 3%
  • M4A1 3%
  • Nowy Item 1%
  • Ubranie wroga 1%
  • Nic 12%

    codshop1.jpg


    codshop2.jpg


    codshop3.jpg


    codshop4.jpg

Nazwa pluginu: CoD:MW Shop
Autor: S!p
Wersja: 1.0
Źródło: e-sipek.pl
Moduły:
Kod:
ColorChat (stock)
fun
amxmodx
amxmisc
fakemeta
Cvary:
PHP:
50hp_koszt "100" // Koszt pięćdziesięciu hp
100hp_koszt "100" // Koszt stu hp
50xp_koszt "100" // Koszt pięćdziesięciu exp 
100xp_koszt "100"  // Koszt stu exp
los_koszt "100" // Koszt losa
skoki_koszt "100" // Koszt zmniejszonej grawitacji
ciche_chodzenie_koszt "100" // Koszt cichego chodzenie 
niewidzialnosc_koszt "100" // Koszt niewidzialności
50hp_wlaczone "1" // 50hp jest włączone?
100hp_wlaczone "1" // 100hp jest włączone?
50xp_wlaczone "1" // 50exp jest włączone?
100xp_wlaczone "1" // 100exp jest włączone?
los_wlaczony "1" // Los jest włączony?
skoki_wlaczone "1" // Zmniejszona grawitacja jest włączona?
silient_wlaczone "1" // Ciche chodzenie jest włączone?
niewidzialnosc_wlaczona "1" // Niewidzialności jest włączona?
sklep_tylko_dla_zywych "1" // Tylko żywi mogą używać sklepu?
sklep_wlaczona "1" // Plugin włączony?
reklama_wlaczona "1" // Informacja w say co 300 sekund włączona?
Komendy admina:
PHP:
--brak--
Komendy gracza:
PHP:
say /sklep // Otwiera sklep
say_team /sklep // Otwiera sklep
say sklep // Otwiera sklep
say_team sklep // Otwiera sklep
say /shop // Otwiera sklep
say_team /shop // Otwiera sklep
say shop // Otwiera sklep
sayteam shop // Otwiera sklep
say /codshop // Otwiera sklep
say_team /codshop // Otwiera sklep
say codshop // Otwiera sklep
say_team codshop // Otwiera sklep
Inastalacja:
Otwieramy .sma naszego pluginu Call of Duty.

Znajdź:
PHP:
new SyncHudObj;

Dodaj przed:
PHP:
/**************************************************************************************************/
/********************** [BEGIN Color Chat #CoD:MW Shop by S!p e-sipek.pl] ***********************/
/**************************************************************************************************/

#define MAXSLOTS 32

enum Color{
	YELLOW = 1, // Yellow
	GREEN, // Green Color
	TEAM_COLOR, // Red, grey, blue
	GREY, // grey
	RED, // Red
	BLUE, // Blue
}
new TeamName[][] = {
	"",
	"TERRORIST",
	"CT",
	"SPECTATOR"
}


public ColorChat(id, Color:type, const msg[], {Float,Sql,Result,_}:...)
{
	static message[256];

	switch(type)
	{
		case YELLOW:{ // Yellow
		
			message[0] = 0x01;
		}
		case GREEN:{// Green

			message[0] = 0x04;
		}
		default:{ // White, Red, Blue
			message[0] = 0x03;
		}
	}
	vformat(message[1], 251, msg, 4);

	// Make sure message is not longer than 192 character. Will crash the server.
	message[192] = '^0';
	new team, ColorChange, index, MSG_Type;
	if(!id)	{
		index = FindPlayer();
		MSG_Type = MSG_ALL;
	} else {
		MSG_Type = MSG_ONE;
		index = id;
	}
	team = get_user_team(index);	
	ColorChange = ColorSelection(index, MSG_Type, type);
	ShowColorMessage(index, MSG_Type, message);
	if(ColorChange){
		Team_Info(index, MSG_Type, TeamName[team]);
	}
}

ShowColorMessage(id, type, message[]){
	message_begin(type, 76, _, id);
	write_byte(id)		
	write_string(message);
	message_end();	
}

Team_Info(id, type, team[]){
	message_begin(type, 86, _, id);
	write_byte(id);
	write_string(team);
	message_end();
	return 1;
}

ColorSelection(index, type, Color:Type){
	switch(Type)	{
		case RED:		{
			return Team_Info(index, type, TeamName[1]);
		}
		case BLUE:		{
			return Team_Info(index, type, TeamName[2]);
		}
		case GREY:		{
			return Team_Info(index, type, TeamName[0]);
		}
	}
	return 0;
}

FindPlayer(){
	new i = -1;
	while(i <= MAXSLOTS){
		if(is_user_connected(++i)){
			return i;
		}
	}

	return -1;
}

new const tag[] = "[CoD:MW Shop]"
new hpa_koszt, hpb_koszt, xpa_koszt, xpb_koszt, los_koszt, skoki_koszt, silient_koszt, niewidzialnosc_koszt
new hpa_on, hpb_on, xpa_on, xpb_on, los_on, skoki_on, silient_on, niewidzialnosc_on
new alive_only, shop_on, reklama
new bool:used_hp[33] = false, used_xp[33] = false, used_los[33] = false, used_skoki[33] = false, used_silient[33] = false, used_niewidzialnosc[33] = false
/**************************************************************************************************/
/*********************** [END Color Chat #CoD:MW Shop by S!p e-sipek.pl] ************************/
/**************************************************************************************************/


Znajdź:

PHP:
register_cvar("cod_bombxp", "100");

Dodaj za:
PHP:
/*++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++*/
/************************** [BEGIN PPI #CoD:MW Shop by S!p e-sipek.pl] **************************/
/**************************************************************************************************/
	
	set_task(240.0, "Reklama", _, _, _, "b")  
	
	register_dictionary("codshop.txt")
	register_logevent("EndRound",2,"1=Round_End") 
       
	register_clcmd("say /sklep", "Sklep")
	register_clcmd("say_team /sklep", "Sklep")
	register_clcmd("say sklep", "Sklep")
	register_clcmd("say_team sklep", "Sklep")
	register_clcmd("say /shop", "Sklep")
	register_clcmd("say_team /shop", "Sklep")
	register_clcmd("say shop", "Sklep")
	register_clcmd("sayteam shop", "Sklep")
	register_clcmd("say /codshop", "Sklep")
	register_clcmd("say_team /codshop", "Sklep")
	register_clcmd("say codshop", "Sklep")
	register_clcmd("say_team codshop", "Sklep")
	
	hpa_koszt = register_cvar("50hp_koszt", "100")
	hpb_koszt = register_cvar("100hp_koszt", "100") 
	xpa_koszt = register_cvar("50xp_koszt", "100") 
	xpb_koszt = register_cvar("100xp_koszt", "100") 
	los_koszt = register_cvar("los_koszt", "100") 
	skoki_koszt = register_cvar("skoki_koszt", "100") 
	silient_koszt = register_cvar("ciche_chodzenie_koszt", "100") 
	niewidzialnosc_koszt = register_cvar("niewidzialnosc_koszt", "100") 
	hpa_on = register_cvar("50hp_wlaczone", "1")
	hpb_on = register_cvar("100hp_wlaczone", "1")
	xpa_on = register_cvar("50xp_wlaczone", "1")
	xpb_on = register_cvar("100xp_wlaczone", "1")
	los_on = register_cvar("los_wlaczony", "1")
	skoki_on = register_cvar("skoki_wlaczone", "1")
	silient_on = register_cvar("silient_wlaczone", "1")
	niewidzialnosc_on = register_cvar("niewidzialnosc_wlaczona", "1")
	alive_only = register_cvar("sklep_tylko_dla_zywych", "1")
	shop_on = register_cvar("sklep_wlaczona","1")
	reklama = register_cvar("reklama_wlaczona","1")

/**************************************************************************************************/
/*************************** [END PPI #CoD:MW Shop by S!p e-sipek.pl] ***************************/
/**************************************************************************************************/


Znajdź:
PHP:
public plugin_cfg() {

Dodaj przed:
PHP:
//************************************************************************************************//
//************************ [BEGIN Sklep #CoD:MW Shop by S!p e-sipek.pl] ************************//
//************************************************************************************************//

public Sklep(id){
	if(!is_user_alive(id) && get_pcvar_num(alive_only) == 1){
		ColorChat(id, RED, "%L", LANG_PLAYER, "NO_ALIVE_MENU_MSG", tag) 
        	return PLUGIN_HANDLED 
	}
	if(get_pcvar_num(shop_on) != 1){ 	
        	ColorChat(id, RED, "%L", LANG_PLAYER, "SHOP_OFF_MSG", tag) 
        	return PLUGIN_HANDLED 
	}
	new szText[ 555 char ];
	formatex( szText, charsmax( szText ), "%L", LANG_PLAYER, "SHOP_NAME_MSG", id );
	new menu = menu_create( szText, "sklep_h" );
	formatex( szText, charsmax( szText ), "%L", id, "ITEM1_MSG", get_pcvar_num( hpa_koszt ) );  
	menu_additem( menu, szText, "1", 0 );
	formatex( szText, charsmax( szText ), "%L", id, "ITEM2_MSG", get_pcvar_num( hpb_koszt ) );
	menu_additem( menu, szText, "2", 0 );
	formatex( szText, charsmax( szText ), "%L", id, "ITEM3_MSG", get_pcvar_num( xpa_koszt ) );
	menu_additem( menu, szText, "3", 0 );
	formatex( szText, charsmax( szText ), "%L", id, "ITEM4_MSG", get_pcvar_num( xpb_koszt ) );
	menu_additem( menu, szText, "4", 0 );	
	formatex( szText, charsmax( szText ), "%L", id, "ITEM5_MSG", get_pcvar_num( los_koszt ) );
	menu_additem( menu, szText, "5", 0 );
	formatex( szText, charsmax( szText ), "%L", id, "ITEM6_MSG", get_pcvar_num( skoki_koszt ) );
	menu_additem( menu, szText, "6", 0 );
	formatex( szText, charsmax( szText ), "%L", id, "ITEM7_MSG", get_pcvar_num( silient_koszt ) );
	menu_additem( menu, szText, "7", 0 );
	formatex( szText, charsmax( szText ), "%L", id, "ITEM8_MSG", get_pcvar_num( niewidzialnosc_koszt ) );
	menu_additem( menu, szText, "8", 0 );
	menu_setprop( menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL );
	menu_display( id, menu, 0 );
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

public sklep_h(id, menu, item)
{
    if (item == MENU_EXIT)
    {
        menu_destroy(menu)
        return PLUGIN_HANDLED
    }
    new data[6], iName[64]
    new acces, callback
    menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,5, iName, 63, callback)
    new key = str_to_num(data)
    new hp = get_user_health(id)
    new kasa = cs_get_user_money(id)
    switch(key)
    {
         case 1:{
	 	if(!is_user_alive(id) && get_pcvar_num(alive_only) == 1){ 
        		ColorChat(id, RED, "%L", LANG_PLAYER, "NO_ALIVE_MSG", tag) 
        		return PLUGIN_HANDLED 
		}
	 	if(get_pcvar_num(hpa_on) !=1){
			ColorChat(id, RED, "%L", LANG_PLAYER, "50HP_OFF_MSG", tag)
			return PLUGIN_HANDLED
		}
		if(cs_get_user_money(id) <= get_pcvar_num(hpa_koszt))
		{
			ColorChat(id, RED, "%L", LANG_PLAYER, "NO_MONEY_MSG", tag)
			return PLUGIN_HANDLED
		}
		if(used_hp[id]){
			ColorChat(id, RED, "%L", LANG_PLAYER, "NO_MORE_HP_MSG", tag)
			return PLUGIN_HANDLED
		}
	 	set_user_health(id, hp+50)
		cs_set_user_money(id,kasa-get_pcvar_num(hpa_koszt))
		ColorChat(id, GREEN, "%L", LANG_PLAYER, "BUY_50HP_MSG", tag)
		used_hp[id] = true;
	 	menu_destroy(menu)
	 	return PLUGIN_HANDLED
         }
         case 2:{
	 	if(!is_user_alive(id) && get_pcvar_num(alive_only) == 1){ 
        		ColorChat(id, RED, "%L", LANG_PLAYER, "NO_ALIVE_MSG", tag) 
        		return PLUGIN_HANDLED 
		}
	 	if(get_pcvar_num(hpb_on) !=1){
			ColorChat(id, RED, "%L", LANG_PLAYER, "100HP_OFF_MSG", tag)
			return PLUGIN_HANDLED
		}
		if(cs_get_user_money(id) <= get_pcvar_num(hpb_koszt))
		{
			ColorChat(id, RED, "%L", LANG_PLAYER, "NO_MONEY_MSG", tag)
			return PLUGIN_HANDLED
		}
		if(used_hp[id]){
			ColorChat(id, RED, "%L", LANG_PLAYER, "NO_MORE_HP_MSG", tag)
			return PLUGIN_HANDLED
		}
	 	set_user_health(id, hp+100)
		cs_set_user_money(id,kasa-get_pcvar_num(hpb_koszt))
		ColorChat(id, GREEN, "%L", LANG_PLAYER, "BUY_100HP_MSG", tag)
		used_hp[id] = true;
	 	menu_destroy(menu)
		return PLUGIN_CONTINUE
         }
        
         case 3:{
	 	if(!is_user_alive(id) && get_pcvar_num(alive_only) == 1){ 
        		ColorChat(id, RED, "%L", LANG_PLAYER, "NO_ALIVE_MSG", tag) 
        		return PLUGIN_HANDLED 
		}
	 	if(get_pcvar_num(xpa_on) !=1){
			ColorChat(id, RED, "%L", LANG_PLAYER, "50XP_OFF_MSG", tag)
			return PLUGIN_HANDLED
		}
		if(cs_get_user_money(id) <= get_pcvar_num(xpa_koszt))
		{
			ColorChat(id, RED, "%L", LANG_PLAYER, "NO_MONEY_MSG", tag)
			return PLUGIN_HANDLED
		}
		if(used_xp[id]){
			ColorChat(id, RED, "%L", LANG_PLAYER, "NO_MORE_XP_MSG", tag)
			return PLUGIN_HANDLED
		}
	 	doswiadczenie_gracza[id] += 50
		cs_set_user_money(id,kasa-get_pcvar_num(xpa_koszt))
		ColorChat(id, GREEN, "%L", LANG_PLAYER, "BUY_50XP_MSG", tag)
		used_xp[id] = true;
		SprawdzPoziom(id)
		menu_destroy(menu)
		return PLUGIN_HANDLED
         }
	case 4:{
		if(!is_user_alive(id) && get_pcvar_num(alive_only) == 1){ 
        		ColorChat(id, RED, "%L", LANG_PLAYER, "NO_ALIVE_MSG", tag) 
        		return PLUGIN_HANDLED 
		}
	 	if(get_pcvar_num(xpb_on) !=1){
			ColorChat(id, RED, "%L", LANG_PLAYER, "100XP_OFF_MSG", tag)
			return PLUGIN_HANDLED
		}
		if(cs_get_user_money(id) <= get_pcvar_num(xpb_koszt))
		{
			ColorChat(id, RED, "%L", LANG_PLAYER, "NO_MONEY_MSG", tag)
			return PLUGIN_HANDLED
		}
		if(used_xp[id]){
			ColorChat(id, RED, "%L", LANG_PLAYER, "NO_MORE_XP_MSG", tag)
			return PLUGIN_HANDLED
		}
		doswiadczenie_gracza[id] += 100
		cs_set_user_money(id,kasa-get_pcvar_num(xpb_koszt))
		ColorChat(id, GREEN, "%L", LANG_PLAYER, "BUY_100XP_MSG", tag)
		used_xp[id] = true;
		SprawdzPoziom(id)
		menu_destroy(menu)
		return PLUGIN_HANDLED
         }
	case 5:{
		if(!is_user_alive(id) && get_pcvar_num(alive_only) == 1){ 
        		ColorChat(id, RED, "%L", LANG_PLAYER, "NO_ALIVE_MSG", tag) 
        		return PLUGIN_HANDLED 
		}
		if(get_pcvar_num(los_on) !=1){
			ColorChat(id, RED, "%L", LANG_PLAYER, "RANDOM_OFF_MSG", tag)
			return PLUGIN_HANDLED
		}
		if(cs_get_user_money(id) <= get_pcvar_num(los_koszt))
		{
			ColorChat(id, RED, "%L", LANG_PLAYER, "NO_MONEY_MSG", tag)
			return PLUGIN_HANDLED
		}
		if(used_los[id]){
			ColorChat(id, RED, "%L", LANG_PLAYER, "NO_MORE_RANDOM_MSG", tag)
			return PLUGIN_HANDLED
		}
		cs_set_user_money(id,kasa-get_pcvar_num(los_koszt))
		new damage = read_data(2);
		new rand = random_num(1,100)
		switch(rand){
			case 1: {
				set_user_health(id, hp+100)
				ColorChat(id, GREEN, "%L", LANG_PLAYER, "RANDOM_HP_MSG", tag)
			}
			case 2..10: {
				set_user_armor(id, get_user_armor(id)+100)
				ColorChat(id, GREEN, "%L", LANG_PLAYER, "RANDOM_AP_MSG", tag)
			}
			case 11..21: {
				cs_set_user_money(id, cs_get_user_money(id)+4000,1)
				ColorChat(id, GREEN, "%L", LANG_PLAYER, "RANDOM_MONEY_MSG", tag)
			}
			case 22: {
				set_user_godmode(id,1)
				ColorChat(id, GREEN, "%L", LANG_PLAYER, "RANDOM_GODMODE_MSG", tag)
				set_task(30.0, "niesmiertelnosc_off")
			}
			case 23: {
				set_user_maxspeed(id, get_user_maxspeed(id)+0.5)
				ColorChat(id, GREEN, "%L", LANG_PLAYER, "RANDOM_SPEED_MSG", tag)
			}
			case 24..35: {
				ilosc_apteczek_gracza[id] = 1
				ColorChat(id, GREEN, "%L", LANG_PLAYER, "RANDOM_FAK_MSG", tag)
			}
			case 36..40: {
				ilosc_dynamitow_gracza[id] = 1;
				ColorChat(id, GREEN, "%L", LANG_PLAYER, "RANDOM_DYNAMITE_MSG", tag)
			}
			case 41..45: {
				ilosc_min_gracza[id] = 1;
				ColorChat(id, GREEN, "%L", LANG_PLAYER, "RANDOM_MINA_MSG", tag)
			}
			case 46..50: {
				ilosc_rakiet_gracza[id] = 1;
				ColorChat(id, GREEN, "%L", LANG_PLAYER, "RANDOM_ROCKET_MSG", tag)
			}
			case 51..53: {
				set_user_health(id, 1)
				ColorChat(id, GREEN, "%L", LANG_PLAYER, "RANDOM_LOSS_HP", tag)
			}
			case 54..60: {
				give_item(id, "weapon_hegrenade");
				ColorChat(id, GREEN, "%L", LANG_PLAYER, "RANDOM_HE_MSG", tag)
			}
			case 61..62: {
				doswiadczenie_gracza[id] += 2
				ColorChat(id, GREEN, "%L", LANG_PLAYER, "RANDOM_XP2_MSG", tag)
			}
			case 63: {
				doswiadczenie_gracza[id] += 4
				ColorChat(id, GREEN, "%L", LANG_PLAYER, "RANDOM_XP4_MSG", tag)
			}
			case 64: {
				doswiadczenie_gracza[id] += 5
				ColorChat(id, GREEN, "%L", LANG_PLAYER, "RANDOM_XP5_MSG", tag)
			}
			case 65: {
				doswiadczenie_gracza[id] += 8
				ColorChat(id, GREEN, "%L", LANG_PLAYER, "RANDOM_XP8_MSG", tag)
			}
			case 66: {
				doswiadczenie_gracza[id] += 20
				ColorChat(id, GREEN, "%L", LANG_PLAYER, "RANDOM_XP20_MSG", tag)
			}
			case 67: {
				doswiadczenie_gracza[id] += 50
				ColorChat(id, GREEN, "%L", LANG_PLAYER, "RANDOM_XP50_MSG", tag)
			}
			case 68: {
				doswiadczenie_gracza[id] += 200
				ColorChat(id, GREEN, "%L", LANG_PLAYER, "RANDOM_XP200_MSG", tag)
			}
			case 69: {
				doswiadczenie_gracza[id] += 500
				ColorChat(id, GREEN, "%L", LANG_PLAYER, "RANDOM_XP500_MSG", tag)
			}
			case 70..76: {
				damage+=20
				ColorChat(id, GREEN, "%L", LANG_PLAYER, "RANDOM_20DMG_MSG", tag)
			}
			case 77: {
				give_item(id, "weapon_awp")
				ColorChat(id, GREEN, "%L", LANG_PLAYER, "RANDOM_AWP_MSG", tag)
				cs_set_user_bpammo(id,CSW_AWP,90)
			}
			case 78..81: {
				give_item(id, "weapon_ak47")
				ColorChat(id, GREEN, "%L", LANG_PLAYER, "RANDOM_AK47_MSG", tag)
				cs_set_user_bpammo(id,CSW_AK47,90)
			}
			case 82..85: {
				give_item(id, "weapon_m4a1")
				ColorChat(id, GREEN, "%L", LANG_PLAYER, "RANDOM_M4A1_MSG", tag)
				cs_set_user_bpammo(id,CSW_M4A1,90)
			}
			case 86: {
				DajPrzedmiot(id, random_num(1, sizeof nazwy_przedmiotow-1));
				ColorChat(id, GREEN, "%L", LANG_PLAYER, "RANDOM_ITEM_MSG", tag)
			}
			case 87: {
				ZmienUbranie(id,1)
				ColorChat(id, GREEN, "%L", LANG_PLAYER, "RANDOM_ENEMY_CL_MSG", tag)
			}
			case 88..100: {
				ColorChat(id, GREEN, "%L", LANG_PLAYER, "RANDOM_NOTHING_MSG", tag)
			}
		}
		used_los[id] = true;
		SprawdzPoziom(id)
		menu_destroy(menu)
		return PLUGIN_HANDLED
         }
	case 6:{
		if(!is_user_alive(id) && get_pcvar_num(alive_only) == 1){ 
        		ColorChat(id, RED, "%L", LANG_PLAYER, "NO_ALIVE_MSG", tag)  
        		return PLUGIN_HANDLED 
		}
		if(get_pcvar_num(skoki_on) !=1){
			ColorChat(id, RED, "%L", LANG_PLAYER, "HJ_OFF_MSG", tag)
			return PLUGIN_HANDLED
		}
		if(cs_get_user_money(id) <= get_pcvar_num(skoki_koszt))
		{
			ColorChat(id, RED, "%L", LANG_PLAYER, "NO_MONEY_MSG", tag)
			return PLUGIN_HANDLED
		}
		if(used_skoki[id]){
			ColorChat(id, RED, "%L", LANG_PLAYER, "NO_MORE_HJ_MSG", tag)
			return PLUGIN_HANDLED
		}
		set_user_gravity(id, 0.3)
		cs_set_user_money(id,kasa-get_pcvar_num(skoki_koszt))
		ColorChat(id, GREEN, "%L", LANG_PLAYER, "BUY_HJ_MSG", tag)
		used_skoki[id] = true;
		menu_destroy(menu)
		return PLUGIN_HANDLED
         }
	case 7:{
		if(!is_user_alive(id) && get_pcvar_num(alive_only) == 1){ 
        		ColorChat(id, RED, "%L", LANG_PLAYER, "NO_ALIVE_MSG", tag) 
        		return PLUGIN_HANDLED 
		}
		if(get_pcvar_num(silient_on) !=1){
			ColorChat(id, RED, "%L", LANG_PLAYER, "SILIENT_OFF_MSG", tag)
			return PLUGIN_HANDLED
		}
		if(cs_get_user_money(id) <= get_pcvar_num(silient_koszt))
		{
			ColorChat(id, RED, "%L", LANG_PLAYER, "NO_MONEY_MSG", tag)
			return PLUGIN_HANDLED
		}
		if(used_silient[id]){
			ColorChat(id, RED, "%L", LANG_PLAYER, "NO_MORE_SILIENT_MSG", tag)
			return PLUGIN_HANDLED
		}
		set_user_footsteps(id, 1)
		cs_set_user_money(id,kasa-get_pcvar_num(silient_koszt))
		ColorChat(id, GREEN, "%L", LANG_PLAYER, "BUY_SILIENT_MSG", tag)
		used_silient[id] = true;
		menu_destroy(menu)
		return PLUGIN_HANDLED
         }
	case 8:{
		if(!is_user_alive(id) && get_pcvar_num(alive_only) == 1){ 
        		ColorChat(id, RED, "%L", LANG_PLAYER, "NO_ALIVE_MSG", tag) 
        		return PLUGIN_HANDLED 
		}
		if(get_pcvar_num(niewidzialnosc_on) !=1){
			ColorChat(id, RED, "%L", LANG_PLAYER, "INVISIBLITY_OFF_MSG", tag)
			return PLUGIN_HANDLED
		}
		if(cs_get_user_money(id) <= get_pcvar_num(niewidzialnosc_koszt))
		{
			ColorChat(id, RED, "%L", LANG_PLAYER, "NO_MONEY_MSG", tag)
			return PLUGIN_HANDLED
		}
		if(used_niewidzialnosc[id]){
			ColorChat(id, RED, "%L", LANG_PLAYER, "NO_MORE_INVISIBLITY_MSG", tag)
			return PLUGIN_HANDLED
		}
		set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 16);
		cs_set_user_money(id,kasa-get_pcvar_num(niewidzialnosc_koszt))
		ColorChat(id, GREEN, "%L", LANG_PLAYER, "BUY_INVISIBLITY_MSG", tag)
		used_niewidzialnosc[id] = true;
		menu_destroy(menu)
		return PLUGIN_HANDLED
         }
    }
    menu_destroy(menu)
    return PLUGIN_HANDLED
}

public niesmiertelnosc_off(id) {
	set_user_godmode(id,0)
	ColorChat(id, BLUE, "%L", LANG_PLAYER, "GODMODE_30OFF_MSG", tag)
}

public EndRound(){
	new id
	for(new i=1 ; i<=32 ; i++){
		id = i
		if(is_user_connected(id)){
			set_user_gravity(id, 1.0)
			if(set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 16)) set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 255)
			if(informacje_przedmiotu_gracza[i][0] != 1) set_user_footsteps(i, 0)
			if(klasa_gracza[id] != Medyk) ilosc_apteczek_gracza[id] = 0;
			if(klasa_gracza[id] != Wsparcie) ilosc_rakiet_gracza[id] = 0;
			if(klasa_gracza[id] != Saper) ilosc_min_gracza[id] = 0;
			if(klasa_gracza[id] != Demolitions) ilosc_dynamitow_gracza[id] = 0;
			if(klasa_gracza[id] != Snajper && informacje_przedmiotu_gracza[id][0] != 13) fm_strip_user_gun(id, CSW_AWP)
			if(klasa_gracza[id] != Strzelec) fm_strip_user_gun(id, CSW_M4A1)
			if(klasa_gracza[id] != Strzelec) fm_strip_user_gun(id, CSW_AK47)
		}
	}
	used_hp[32] = false;
	used_xp[32] = false;
	used_los[32] = false;
	used_skoki[32] = false;
	used_silient[32] = false;
	used_niewidzialnosc[32] = false
	return PLUGIN_HANDLED
}

stock bool:fm_strip_user_gun(index, weapon)
{
    new ent_class[32];
    new clip, ammo;
    if (!weapon && !(weapon = get_user_weapon(index, clip, ammo)))
        return false;
    
    get_weaponname(weapon, ent_class, sizeof ent_class - 1);
    
    
    new ent_weap
    while ((ent_weap = engfunc(EngFunc_FindEntityByString, ent_weap, "classname", ent_class)) && pev(ent_weap, pev_owner) != index) {}
    
    if (!ent_weap)
        return false;
    
    if (weapon == CSW_SMOKEGRENADE || weapon == CSW_FLASHBANG || weapon == CSW_HEGRENADE) {
        set_pev(index, pev_weapons,pev(index, pev_weapons) & ~(1<<weapon))
        cs_set_user_bpammo(index,weapon,0)
        } else {
        engclient_cmd(index, "drop", ent_class);
        
        new ent_box = pev(ent_weap, pev_owner);
        if (!ent_box || ent_box == index)
            return false;
        
        dllfunc(DLLFunc_Think, ent_box);
    }
    return true;
}

public Reklama(id){
	if(is_user_connected(id)){
		if(get_pcvar_num(reklama) == 1) ColorChat(id, BLUE, "%s^x01 Aby otworzyc sklep wpisz^x04 /sklep", tag) 
		client_print(id, print_console, "CoD:MW Shop v1.0 by S!p #e-sipek.pl")
	}
	return PLUGIN_HANDLED
}
/**************************************************************************************************/
/************************** [END Sklep #CoD:MW Shop by S!p e-sipek.pl] **************************/
/**************************************************************************************************/

Pobieramy załącznik codshop.txt oraz wklejamy do cstrike/addons/amxmodx/data/lang

Teraz wchodzimy na stronę http://webcompiler.e-sipek.pl
W miejsce 'Plugin short name:' wpisujemy nazwę pluginu np: codmod
W miejsce poniżej (duży biały prostokąt) wklejamy kod edytowanego pluginu
W dolnym lewym rogu strony wciskamy przycisk compile
Pobieramy plugin i wgrywamy na serwer :)

Instalacja pluginów AMXX

Wszelkiego rodzaju uwagi, problemy, pytania proszę zadawać w temacie.

Jeżeli występuje problem z wyświetlaniem klasy po instalacji sklepu należy odszukać funkcję:
PHP:
public PokazInformacje(id) 
{
	id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;
	
	set_task(0.1, "PokazInformacje", id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
		
	if(is_user_connected(id)) 
	{	
		new target = entity_get_int(id, EV_INT_iuser2);
		
		if(target == 0) return PLUGIN_CONTINUE;
			
		set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
		ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPrzedmiot : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[target]], poziom_gracza[target], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[target][0]]);
		
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	set_hudmessage(255, 0, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
	ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Przedmiot : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]], poziom_gracza[id], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]]);
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

oraz zmienić:
PHP:
if(is_user_connected(id))
na
PHP:
if(is_user_connected(id) && !is_user_alive(id))

Całość powinna wyglądać tak:
PHP:
public PokazInformacje(id) 
{
	id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;
	
	set_task(0.1, "PokazInformacje", id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
		
	if(is_user_connected(id) && !is_user_alive(id)) 
	{	
		new target = entity_get_int(id, EV_INT_iuser2);
		
		if(target == 0) return PLUGIN_CONTINUE;
			
		set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
		ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPrzedmiot : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[target]], poziom_gracza[target], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[target][0]]);
		
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	set_hudmessage(255, 0, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
	ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Przedmiot : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]], poziom_gracza[id], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]]);
	return PLUGIN_CONTINUE;
}


Sklep Stworzony przez S!p (e-sipek.pl)
Kopiowanie na inne fora tylko za zgodą oraz na warunkach autora.

Ps. Jeżeli masz oryginalny Call of Duty: MW możesz skorzystać z załącznika:
codshop.sma oraz codshop.amxx
 

Attachments

  • codshop.txt
    3,1 KB · Wyświetleń: 17
  • _CSSupport.info
    913 bytes · Wyświetleń: 9
  • codshop.sma
    69 KB · Wyświetleń: 25
  • codshop.amxx
    67,3 KB · Wyświetleń: 14

Create an account or login to comment

You must be a member in order to leave a comment

Create account

Create an account on our community. It's easy!

Log in

Already have an account? Log in here.

Back
Do góry