Opis: Plugin dodaje sklep do modyfikacji Call of Duty MW by QTM. Peyote.
W sklepie możemy kupić:
W losie możemy wylosować:
Autor: S!p
Wersja: 1.0
Źródło: e-sipek.pl
Moduły:
Cvary:
Komendy admina:
Komendy gracza:
Inastalacja:
Otwieramy .sma naszego pluginu Call of Duty.
Znajdź:
Dodaj przed:
Znajdź:
Dodaj za:
Znajdź:
Dodaj przed:
Pobieramy załącznik codshop.txt oraz wklejamy do cstrike/addons/amxmodx/data/lang
Teraz wchodzimy na stronę http://webcompiler.e-sipek.pl
W miejsce 'Plugin short name:' wpisujemy nazwę pluginu np: codmod
W miejsce poniżej (duży biały prostokąt) wklejamy kod edytowanego pluginu
W dolnym lewym rogu strony wciskamy przycisk compile
Pobieramy plugin i wgrywamy na serwer
Instalacja pluginów AMXX
Wszelkiego rodzaju uwagi, problemy, pytania proszę zadawać w temacie.
Jeżeli występuje problem z wyświetlaniem klasy po instalacji sklepu należy odszukać funkcję:
oraz zmienić:
na
Całość powinna wyglądać tak:
Sklep Stworzony przez S!p (e-sipek.pl)
Kopiowanie na inne fora tylko za zgodą oraz na warunkach autora.
Ps. Jeżeli masz oryginalny Call of Duty: MW możesz skorzystać z załącznika:
codshop.sma oraz codshop.amxx
W sklepie możemy kupić:
- 50hp
- 100hp
- 50xp
- 100xp
- Los
- Wysokie skoki
- Ciche chodzenie
- Niewidzialność
W losie możemy wylosować:
- 100hp 1%
- 100ap 9%
- 4000$ 10%
- Nieśmiertelność (30 sekund) 1%
- Przyśpieszenie 1%
- Jedną apteczkę 11%
- Jedną rakietę 4%
- Jedną minę 4%
- Jeden dynamit 4%
- Spadek do 1hp 2%
- Granat wybuchowy 6%
- 2xp 2%
- 4xp 1%
- 5xp 1%
- 8xp 1%
- 20xp 1%
- 50xp 1%
- 200xp 1%
- 500xp 1%
- O 20 więcej dmg 6%
- AWP 1%
- AK47 3%
- M4A1 3%
- Nowy Item 1%
- Ubranie wroga 1%
- Nic 12%
Autor: S!p
Wersja: 1.0
Źródło: e-sipek.pl
Moduły:
Kod:
ColorChat (stock)
fun
amxmodx
amxmisc
fakemeta
PHP:
50hp_koszt "100" // Koszt pięćdziesięciu hp
100hp_koszt "100" // Koszt stu hp
50xp_koszt "100" // Koszt pięćdziesięciu exp
100xp_koszt "100" // Koszt stu exp
los_koszt "100" // Koszt losa
skoki_koszt "100" // Koszt zmniejszonej grawitacji
ciche_chodzenie_koszt "100" // Koszt cichego chodzenie
niewidzialnosc_koszt "100" // Koszt niewidzialności
50hp_wlaczone "1" // 50hp jest włączone?
100hp_wlaczone "1" // 100hp jest włączone?
50xp_wlaczone "1" // 50exp jest włączone?
100xp_wlaczone "1" // 100exp jest włączone?
los_wlaczony "1" // Los jest włączony?
skoki_wlaczone "1" // Zmniejszona grawitacja jest włączona?
silient_wlaczone "1" // Ciche chodzenie jest włączone?
niewidzialnosc_wlaczona "1" // Niewidzialności jest włączona?
sklep_tylko_dla_zywych "1" // Tylko żywi mogą używać sklepu?
sklep_wlaczona "1" // Plugin włączony?
reklama_wlaczona "1" // Informacja w say co 300 sekund włączona?
PHP:
--brak--
PHP:
say /sklep // Otwiera sklep
say_team /sklep // Otwiera sklep
say sklep // Otwiera sklep
say_team sklep // Otwiera sklep
say /shop // Otwiera sklep
say_team /shop // Otwiera sklep
say shop // Otwiera sklep
sayteam shop // Otwiera sklep
say /codshop // Otwiera sklep
say_team /codshop // Otwiera sklep
say codshop // Otwiera sklep
say_team codshop // Otwiera sklep
Otwieramy .sma naszego pluginu Call of Duty.
Znajdź:
PHP:
new SyncHudObj;
Dodaj przed:
PHP:
/**************************************************************************************************/
/********************** [BEGIN Color Chat #CoD:MW Shop by S!p e-sipek.pl] ***********************/
/**************************************************************************************************/
#define MAXSLOTS 32
enum Color{
YELLOW = 1, // Yellow
GREEN, // Green Color
TEAM_COLOR, // Red, grey, blue
GREY, // grey
RED, // Red
BLUE, // Blue
}
new TeamName[][] = {
"",
"TERRORIST",
"CT",
"SPECTATOR"
}
public ColorChat(id, Color:type, const msg[], {Float,Sql,Result,_}:...)
{
static message[256];
switch(type)
{
case YELLOW:{ // Yellow
message[0] = 0x01;
}
case GREEN:{// Green
message[0] = 0x04;
}
default:{ // White, Red, Blue
message[0] = 0x03;
}
}
vformat(message[1], 251, msg, 4);
// Make sure message is not longer than 192 character. Will crash the server.
message[192] = '^0';
new team, ColorChange, index, MSG_Type;
if(!id) {
index = FindPlayer();
MSG_Type = MSG_ALL;
} else {
MSG_Type = MSG_ONE;
index = id;
}
team = get_user_team(index);
ColorChange = ColorSelection(index, MSG_Type, type);
ShowColorMessage(index, MSG_Type, message);
if(ColorChange){
Team_Info(index, MSG_Type, TeamName[team]);
}
}
ShowColorMessage(id, type, message[]){
message_begin(type, 76, _, id);
write_byte(id)
write_string(message);
message_end();
}
Team_Info(id, type, team[]){
message_begin(type, 86, _, id);
write_byte(id);
write_string(team);
message_end();
return 1;
}
ColorSelection(index, type, Color:Type){
switch(Type) {
case RED: {
return Team_Info(index, type, TeamName[1]);
}
case BLUE: {
return Team_Info(index, type, TeamName[2]);
}
case GREY: {
return Team_Info(index, type, TeamName[0]);
}
}
return 0;
}
FindPlayer(){
new i = -1;
while(i <= MAXSLOTS){
if(is_user_connected(++i)){
return i;
}
}
return -1;
}
new const tag[] = "[CoD:MW Shop]"
new hpa_koszt, hpb_koszt, xpa_koszt, xpb_koszt, los_koszt, skoki_koszt, silient_koszt, niewidzialnosc_koszt
new hpa_on, hpb_on, xpa_on, xpb_on, los_on, skoki_on, silient_on, niewidzialnosc_on
new alive_only, shop_on, reklama
new bool:used_hp[33] = false, used_xp[33] = false, used_los[33] = false, used_skoki[33] = false, used_silient[33] = false, used_niewidzialnosc[33] = false
/**************************************************************************************************/
/*********************** [END Color Chat #CoD:MW Shop by S!p e-sipek.pl] ************************/
/**************************************************************************************************/
Znajdź:
PHP:
register_cvar("cod_bombxp", "100");
Dodaj za:
PHP:
/*++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++*/
/************************** [BEGIN PPI #CoD:MW Shop by S!p e-sipek.pl] **************************/
/**************************************************************************************************/
set_task(240.0, "Reklama", _, _, _, "b")
register_dictionary("codshop.txt")
register_logevent("EndRound",2,"1=Round_End")
register_clcmd("say /sklep", "Sklep")
register_clcmd("say_team /sklep", "Sklep")
register_clcmd("say sklep", "Sklep")
register_clcmd("say_team sklep", "Sklep")
register_clcmd("say /shop", "Sklep")
register_clcmd("say_team /shop", "Sklep")
register_clcmd("say shop", "Sklep")
register_clcmd("sayteam shop", "Sklep")
register_clcmd("say /codshop", "Sklep")
register_clcmd("say_team /codshop", "Sklep")
register_clcmd("say codshop", "Sklep")
register_clcmd("say_team codshop", "Sklep")
hpa_koszt = register_cvar("50hp_koszt", "100")
hpb_koszt = register_cvar("100hp_koszt", "100")
xpa_koszt = register_cvar("50xp_koszt", "100")
xpb_koszt = register_cvar("100xp_koszt", "100")
los_koszt = register_cvar("los_koszt", "100")
skoki_koszt = register_cvar("skoki_koszt", "100")
silient_koszt = register_cvar("ciche_chodzenie_koszt", "100")
niewidzialnosc_koszt = register_cvar("niewidzialnosc_koszt", "100")
hpa_on = register_cvar("50hp_wlaczone", "1")
hpb_on = register_cvar("100hp_wlaczone", "1")
xpa_on = register_cvar("50xp_wlaczone", "1")
xpb_on = register_cvar("100xp_wlaczone", "1")
los_on = register_cvar("los_wlaczony", "1")
skoki_on = register_cvar("skoki_wlaczone", "1")
silient_on = register_cvar("silient_wlaczone", "1")
niewidzialnosc_on = register_cvar("niewidzialnosc_wlaczona", "1")
alive_only = register_cvar("sklep_tylko_dla_zywych", "1")
shop_on = register_cvar("sklep_wlaczona","1")
reklama = register_cvar("reklama_wlaczona","1")
/**************************************************************************************************/
/*************************** [END PPI #CoD:MW Shop by S!p e-sipek.pl] ***************************/
/**************************************************************************************************/
Znajdź:
PHP:
public plugin_cfg() {
Dodaj przed:
PHP:
//************************************************************************************************//
//************************ [BEGIN Sklep #CoD:MW Shop by S!p e-sipek.pl] ************************//
//************************************************************************************************//
public Sklep(id){
if(!is_user_alive(id) && get_pcvar_num(alive_only) == 1){
ColorChat(id, RED, "%L", LANG_PLAYER, "NO_ALIVE_MENU_MSG", tag)
return PLUGIN_HANDLED
}
if(get_pcvar_num(shop_on) != 1){
ColorChat(id, RED, "%L", LANG_PLAYER, "SHOP_OFF_MSG", tag)
return PLUGIN_HANDLED
}
new szText[ 555 char ];
formatex( szText, charsmax( szText ), "%L", LANG_PLAYER, "SHOP_NAME_MSG", id );
new menu = menu_create( szText, "sklep_h" );
formatex( szText, charsmax( szText ), "%L", id, "ITEM1_MSG", get_pcvar_num( hpa_koszt ) );
menu_additem( menu, szText, "1", 0 );
formatex( szText, charsmax( szText ), "%L", id, "ITEM2_MSG", get_pcvar_num( hpb_koszt ) );
menu_additem( menu, szText, "2", 0 );
formatex( szText, charsmax( szText ), "%L", id, "ITEM3_MSG", get_pcvar_num( xpa_koszt ) );
menu_additem( menu, szText, "3", 0 );
formatex( szText, charsmax( szText ), "%L", id, "ITEM4_MSG", get_pcvar_num( xpb_koszt ) );
menu_additem( menu, szText, "4", 0 );
formatex( szText, charsmax( szText ), "%L", id, "ITEM5_MSG", get_pcvar_num( los_koszt ) );
menu_additem( menu, szText, "5", 0 );
formatex( szText, charsmax( szText ), "%L", id, "ITEM6_MSG", get_pcvar_num( skoki_koszt ) );
menu_additem( menu, szText, "6", 0 );
formatex( szText, charsmax( szText ), "%L", id, "ITEM7_MSG", get_pcvar_num( silient_koszt ) );
menu_additem( menu, szText, "7", 0 );
formatex( szText, charsmax( szText ), "%L", id, "ITEM8_MSG", get_pcvar_num( niewidzialnosc_koszt ) );
menu_additem( menu, szText, "8", 0 );
menu_setprop( menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL );
menu_display( id, menu, 0 );
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public sklep_h(id, menu, item)
{
if (item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
new data[6], iName[64]
new acces, callback
menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,5, iName, 63, callback)
new key = str_to_num(data)
new hp = get_user_health(id)
new kasa = cs_get_user_money(id)
switch(key)
{
case 1:{
if(!is_user_alive(id) && get_pcvar_num(alive_only) == 1){
ColorChat(id, RED, "%L", LANG_PLAYER, "NO_ALIVE_MSG", tag)
return PLUGIN_HANDLED
}
if(get_pcvar_num(hpa_on) !=1){
ColorChat(id, RED, "%L", LANG_PLAYER, "50HP_OFF_MSG", tag)
return PLUGIN_HANDLED
}
if(cs_get_user_money(id) <= get_pcvar_num(hpa_koszt))
{
ColorChat(id, RED, "%L", LANG_PLAYER, "NO_MONEY_MSG", tag)
return PLUGIN_HANDLED
}
if(used_hp[id]){
ColorChat(id, RED, "%L", LANG_PLAYER, "NO_MORE_HP_MSG", tag)
return PLUGIN_HANDLED
}
set_user_health(id, hp+50)
cs_set_user_money(id,kasa-get_pcvar_num(hpa_koszt))
ColorChat(id, GREEN, "%L", LANG_PLAYER, "BUY_50HP_MSG", tag)
used_hp[id] = true;
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 2:{
if(!is_user_alive(id) && get_pcvar_num(alive_only) == 1){
ColorChat(id, RED, "%L", LANG_PLAYER, "NO_ALIVE_MSG", tag)
return PLUGIN_HANDLED
}
if(get_pcvar_num(hpb_on) !=1){
ColorChat(id, RED, "%L", LANG_PLAYER, "100HP_OFF_MSG", tag)
return PLUGIN_HANDLED
}
if(cs_get_user_money(id) <= get_pcvar_num(hpb_koszt))
{
ColorChat(id, RED, "%L", LANG_PLAYER, "NO_MONEY_MSG", tag)
return PLUGIN_HANDLED
}
if(used_hp[id]){
ColorChat(id, RED, "%L", LANG_PLAYER, "NO_MORE_HP_MSG", tag)
return PLUGIN_HANDLED
}
set_user_health(id, hp+100)
cs_set_user_money(id,kasa-get_pcvar_num(hpb_koszt))
ColorChat(id, GREEN, "%L", LANG_PLAYER, "BUY_100HP_MSG", tag)
used_hp[id] = true;
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_CONTINUE
}
case 3:{
if(!is_user_alive(id) && get_pcvar_num(alive_only) == 1){
ColorChat(id, RED, "%L", LANG_PLAYER, "NO_ALIVE_MSG", tag)
return PLUGIN_HANDLED
}
if(get_pcvar_num(xpa_on) !=1){
ColorChat(id, RED, "%L", LANG_PLAYER, "50XP_OFF_MSG", tag)
return PLUGIN_HANDLED
}
if(cs_get_user_money(id) <= get_pcvar_num(xpa_koszt))
{
ColorChat(id, RED, "%L", LANG_PLAYER, "NO_MONEY_MSG", tag)
return PLUGIN_HANDLED
}
if(used_xp[id]){
ColorChat(id, RED, "%L", LANG_PLAYER, "NO_MORE_XP_MSG", tag)
return PLUGIN_HANDLED
}
doswiadczenie_gracza[id] += 50
cs_set_user_money(id,kasa-get_pcvar_num(xpa_koszt))
ColorChat(id, GREEN, "%L", LANG_PLAYER, "BUY_50XP_MSG", tag)
used_xp[id] = true;
SprawdzPoziom(id)
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 4:{
if(!is_user_alive(id) && get_pcvar_num(alive_only) == 1){
ColorChat(id, RED, "%L", LANG_PLAYER, "NO_ALIVE_MSG", tag)
return PLUGIN_HANDLED
}
if(get_pcvar_num(xpb_on) !=1){
ColorChat(id, RED, "%L", LANG_PLAYER, "100XP_OFF_MSG", tag)
return PLUGIN_HANDLED
}
if(cs_get_user_money(id) <= get_pcvar_num(xpb_koszt))
{
ColorChat(id, RED, "%L", LANG_PLAYER, "NO_MONEY_MSG", tag)
return PLUGIN_HANDLED
}
if(used_xp[id]){
ColorChat(id, RED, "%L", LANG_PLAYER, "NO_MORE_XP_MSG", tag)
return PLUGIN_HANDLED
}
doswiadczenie_gracza[id] += 100
cs_set_user_money(id,kasa-get_pcvar_num(xpb_koszt))
ColorChat(id, GREEN, "%L", LANG_PLAYER, "BUY_100XP_MSG", tag)
used_xp[id] = true;
SprawdzPoziom(id)
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 5:{
if(!is_user_alive(id) && get_pcvar_num(alive_only) == 1){
ColorChat(id, RED, "%L", LANG_PLAYER, "NO_ALIVE_MSG", tag)
return PLUGIN_HANDLED
}
if(get_pcvar_num(los_on) !=1){
ColorChat(id, RED, "%L", LANG_PLAYER, "RANDOM_OFF_MSG", tag)
return PLUGIN_HANDLED
}
if(cs_get_user_money(id) <= get_pcvar_num(los_koszt))
{
ColorChat(id, RED, "%L", LANG_PLAYER, "NO_MONEY_MSG", tag)
return PLUGIN_HANDLED
}
if(used_los[id]){
ColorChat(id, RED, "%L", LANG_PLAYER, "NO_MORE_RANDOM_MSG", tag)
return PLUGIN_HANDLED
}
cs_set_user_money(id,kasa-get_pcvar_num(los_koszt))
new damage = read_data(2);
new rand = random_num(1,100)
switch(rand){
case 1: {
set_user_health(id, hp+100)
ColorChat(id, GREEN, "%L", LANG_PLAYER, "RANDOM_HP_MSG", tag)
}
case 2..10: {
set_user_armor(id, get_user_armor(id)+100)
ColorChat(id, GREEN, "%L", LANG_PLAYER, "RANDOM_AP_MSG", tag)
}
case 11..21: {
cs_set_user_money(id, cs_get_user_money(id)+4000,1)
ColorChat(id, GREEN, "%L", LANG_PLAYER, "RANDOM_MONEY_MSG", tag)
}
case 22: {
set_user_godmode(id,1)
ColorChat(id, GREEN, "%L", LANG_PLAYER, "RANDOM_GODMODE_MSG", tag)
set_task(30.0, "niesmiertelnosc_off")
}
case 23: {
set_user_maxspeed(id, get_user_maxspeed(id)+0.5)
ColorChat(id, GREEN, "%L", LANG_PLAYER, "RANDOM_SPEED_MSG", tag)
}
case 24..35: {
ilosc_apteczek_gracza[id] = 1
ColorChat(id, GREEN, "%L", LANG_PLAYER, "RANDOM_FAK_MSG", tag)
}
case 36..40: {
ilosc_dynamitow_gracza[id] = 1;
ColorChat(id, GREEN, "%L", LANG_PLAYER, "RANDOM_DYNAMITE_MSG", tag)
}
case 41..45: {
ilosc_min_gracza[id] = 1;
ColorChat(id, GREEN, "%L", LANG_PLAYER, "RANDOM_MINA_MSG", tag)
}
case 46..50: {
ilosc_rakiet_gracza[id] = 1;
ColorChat(id, GREEN, "%L", LANG_PLAYER, "RANDOM_ROCKET_MSG", tag)
}
case 51..53: {
set_user_health(id, 1)
ColorChat(id, GREEN, "%L", LANG_PLAYER, "RANDOM_LOSS_HP", tag)
}
case 54..60: {
give_item(id, "weapon_hegrenade");
ColorChat(id, GREEN, "%L", LANG_PLAYER, "RANDOM_HE_MSG", tag)
}
case 61..62: {
doswiadczenie_gracza[id] += 2
ColorChat(id, GREEN, "%L", LANG_PLAYER, "RANDOM_XP2_MSG", tag)
}
case 63: {
doswiadczenie_gracza[id] += 4
ColorChat(id, GREEN, "%L", LANG_PLAYER, "RANDOM_XP4_MSG", tag)
}
case 64: {
doswiadczenie_gracza[id] += 5
ColorChat(id, GREEN, "%L", LANG_PLAYER, "RANDOM_XP5_MSG", tag)
}
case 65: {
doswiadczenie_gracza[id] += 8
ColorChat(id, GREEN, "%L", LANG_PLAYER, "RANDOM_XP8_MSG", tag)
}
case 66: {
doswiadczenie_gracza[id] += 20
ColorChat(id, GREEN, "%L", LANG_PLAYER, "RANDOM_XP20_MSG", tag)
}
case 67: {
doswiadczenie_gracza[id] += 50
ColorChat(id, GREEN, "%L", LANG_PLAYER, "RANDOM_XP50_MSG", tag)
}
case 68: {
doswiadczenie_gracza[id] += 200
ColorChat(id, GREEN, "%L", LANG_PLAYER, "RANDOM_XP200_MSG", tag)
}
case 69: {
doswiadczenie_gracza[id] += 500
ColorChat(id, GREEN, "%L", LANG_PLAYER, "RANDOM_XP500_MSG", tag)
}
case 70..76: {
damage+=20
ColorChat(id, GREEN, "%L", LANG_PLAYER, "RANDOM_20DMG_MSG", tag)
}
case 77: {
give_item(id, "weapon_awp")
ColorChat(id, GREEN, "%L", LANG_PLAYER, "RANDOM_AWP_MSG", tag)
cs_set_user_bpammo(id,CSW_AWP,90)
}
case 78..81: {
give_item(id, "weapon_ak47")
ColorChat(id, GREEN, "%L", LANG_PLAYER, "RANDOM_AK47_MSG", tag)
cs_set_user_bpammo(id,CSW_AK47,90)
}
case 82..85: {
give_item(id, "weapon_m4a1")
ColorChat(id, GREEN, "%L", LANG_PLAYER, "RANDOM_M4A1_MSG", tag)
cs_set_user_bpammo(id,CSW_M4A1,90)
}
case 86: {
DajPrzedmiot(id, random_num(1, sizeof nazwy_przedmiotow-1));
ColorChat(id, GREEN, "%L", LANG_PLAYER, "RANDOM_ITEM_MSG", tag)
}
case 87: {
ZmienUbranie(id,1)
ColorChat(id, GREEN, "%L", LANG_PLAYER, "RANDOM_ENEMY_CL_MSG", tag)
}
case 88..100: {
ColorChat(id, GREEN, "%L", LANG_PLAYER, "RANDOM_NOTHING_MSG", tag)
}
}
used_los[id] = true;
SprawdzPoziom(id)
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 6:{
if(!is_user_alive(id) && get_pcvar_num(alive_only) == 1){
ColorChat(id, RED, "%L", LANG_PLAYER, "NO_ALIVE_MSG", tag)
return PLUGIN_HANDLED
}
if(get_pcvar_num(skoki_on) !=1){
ColorChat(id, RED, "%L", LANG_PLAYER, "HJ_OFF_MSG", tag)
return PLUGIN_HANDLED
}
if(cs_get_user_money(id) <= get_pcvar_num(skoki_koszt))
{
ColorChat(id, RED, "%L", LANG_PLAYER, "NO_MONEY_MSG", tag)
return PLUGIN_HANDLED
}
if(used_skoki[id]){
ColorChat(id, RED, "%L", LANG_PLAYER, "NO_MORE_HJ_MSG", tag)
return PLUGIN_HANDLED
}
set_user_gravity(id, 0.3)
cs_set_user_money(id,kasa-get_pcvar_num(skoki_koszt))
ColorChat(id, GREEN, "%L", LANG_PLAYER, "BUY_HJ_MSG", tag)
used_skoki[id] = true;
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 7:{
if(!is_user_alive(id) && get_pcvar_num(alive_only) == 1){
ColorChat(id, RED, "%L", LANG_PLAYER, "NO_ALIVE_MSG", tag)
return PLUGIN_HANDLED
}
if(get_pcvar_num(silient_on) !=1){
ColorChat(id, RED, "%L", LANG_PLAYER, "SILIENT_OFF_MSG", tag)
return PLUGIN_HANDLED
}
if(cs_get_user_money(id) <= get_pcvar_num(silient_koszt))
{
ColorChat(id, RED, "%L", LANG_PLAYER, "NO_MONEY_MSG", tag)
return PLUGIN_HANDLED
}
if(used_silient[id]){
ColorChat(id, RED, "%L", LANG_PLAYER, "NO_MORE_SILIENT_MSG", tag)
return PLUGIN_HANDLED
}
set_user_footsteps(id, 1)
cs_set_user_money(id,kasa-get_pcvar_num(silient_koszt))
ColorChat(id, GREEN, "%L", LANG_PLAYER, "BUY_SILIENT_MSG", tag)
used_silient[id] = true;
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 8:{
if(!is_user_alive(id) && get_pcvar_num(alive_only) == 1){
ColorChat(id, RED, "%L", LANG_PLAYER, "NO_ALIVE_MSG", tag)
return PLUGIN_HANDLED
}
if(get_pcvar_num(niewidzialnosc_on) !=1){
ColorChat(id, RED, "%L", LANG_PLAYER, "INVISIBLITY_OFF_MSG", tag)
return PLUGIN_HANDLED
}
if(cs_get_user_money(id) <= get_pcvar_num(niewidzialnosc_koszt))
{
ColorChat(id, RED, "%L", LANG_PLAYER, "NO_MONEY_MSG", tag)
return PLUGIN_HANDLED
}
if(used_niewidzialnosc[id]){
ColorChat(id, RED, "%L", LANG_PLAYER, "NO_MORE_INVISIBLITY_MSG", tag)
return PLUGIN_HANDLED
}
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 16);
cs_set_user_money(id,kasa-get_pcvar_num(niewidzialnosc_koszt))
ColorChat(id, GREEN, "%L", LANG_PLAYER, "BUY_INVISIBLITY_MSG", tag)
used_niewidzialnosc[id] = true;
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
}
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
public niesmiertelnosc_off(id) {
set_user_godmode(id,0)
ColorChat(id, BLUE, "%L", LANG_PLAYER, "GODMODE_30OFF_MSG", tag)
}
public EndRound(){
new id
for(new i=1 ; i<=32 ; i++){
id = i
if(is_user_connected(id)){
set_user_gravity(id, 1.0)
if(set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 16)) set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 255)
if(informacje_przedmiotu_gracza[i][0] != 1) set_user_footsteps(i, 0)
if(klasa_gracza[id] != Medyk) ilosc_apteczek_gracza[id] = 0;
if(klasa_gracza[id] != Wsparcie) ilosc_rakiet_gracza[id] = 0;
if(klasa_gracza[id] != Saper) ilosc_min_gracza[id] = 0;
if(klasa_gracza[id] != Demolitions) ilosc_dynamitow_gracza[id] = 0;
if(klasa_gracza[id] != Snajper && informacje_przedmiotu_gracza[id][0] != 13) fm_strip_user_gun(id, CSW_AWP)
if(klasa_gracza[id] != Strzelec) fm_strip_user_gun(id, CSW_M4A1)
if(klasa_gracza[id] != Strzelec) fm_strip_user_gun(id, CSW_AK47)
}
}
used_hp[32] = false;
used_xp[32] = false;
used_los[32] = false;
used_skoki[32] = false;
used_silient[32] = false;
used_niewidzialnosc[32] = false
return PLUGIN_HANDLED
}
stock bool:fm_strip_user_gun(index, weapon)
{
new ent_class[32];
new clip, ammo;
if (!weapon && !(weapon = get_user_weapon(index, clip, ammo)))
return false;
get_weaponname(weapon, ent_class, sizeof ent_class - 1);
new ent_weap
while ((ent_weap = engfunc(EngFunc_FindEntityByString, ent_weap, "classname", ent_class)) && pev(ent_weap, pev_owner) != index) {}
if (!ent_weap)
return false;
if (weapon == CSW_SMOKEGRENADE || weapon == CSW_FLASHBANG || weapon == CSW_HEGRENADE) {
set_pev(index, pev_weapons,pev(index, pev_weapons) & ~(1<<weapon))
cs_set_user_bpammo(index,weapon,0)
} else {
engclient_cmd(index, "drop", ent_class);
new ent_box = pev(ent_weap, pev_owner);
if (!ent_box || ent_box == index)
return false;
dllfunc(DLLFunc_Think, ent_box);
}
return true;
}
public Reklama(id){
if(is_user_connected(id)){
if(get_pcvar_num(reklama) == 1) ColorChat(id, BLUE, "%s^x01 Aby otworzyc sklep wpisz^x04 /sklep", tag)
client_print(id, print_console, "CoD:MW Shop v1.0 by S!p #e-sipek.pl")
}
return PLUGIN_HANDLED
}
/**************************************************************************************************/
/************************** [END Sklep #CoD:MW Shop by S!p e-sipek.pl] **************************/
/**************************************************************************************************/
Pobieramy załącznik codshop.txt oraz wklejamy do cstrike/addons/amxmodx/data/lang
Teraz wchodzimy na stronę http://webcompiler.e-sipek.pl
W miejsce 'Plugin short name:' wpisujemy nazwę pluginu np: codmod
W miejsce poniżej (duży biały prostokąt) wklejamy kod edytowanego pluginu
W dolnym lewym rogu strony wciskamy przycisk compile
Pobieramy plugin i wgrywamy na serwer
Instalacja pluginów AMXX
Wszelkiego rodzaju uwagi, problemy, pytania proszę zadawać w temacie.
Jeżeli występuje problem z wyświetlaniem klasy po instalacji sklepu należy odszukać funkcję:
PHP:
public PokazInformacje(id)
{
id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;
set_task(0.1, "PokazInformacje", id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
if(is_user_connected(id))
{
new target = entity_get_int(id, EV_INT_iuser2);
if(target == 0) return PLUGIN_CONTINUE;
set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPrzedmiot : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[target]], poziom_gracza[target], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[target][0]]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Przedmiot : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]], poziom_gracza[id], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
oraz zmienić:
PHP:
if(is_user_connected(id))
PHP:
if(is_user_connected(id) && !is_user_alive(id))
Całość powinna wyglądać tak:
PHP:
public PokazInformacje(id)
{
id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;
set_task(0.1, "PokazInformacje", id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
if(is_user_connected(id) && !is_user_alive(id))
{
new target = entity_get_int(id, EV_INT_iuser2);
if(target == 0) return PLUGIN_CONTINUE;
set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPrzedmiot : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[target]], poziom_gracza[target], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[target][0]]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Przedmiot : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]], poziom_gracza[id], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Sklep Stworzony przez S!p (e-sipek.pl)
Kopiowanie na inne fora tylko za zgodą oraz na warunkach autora.
Ps. Jeżeli masz oryginalny Call of Duty: MW możesz skorzystać z załącznika:
codshop.sma oraz codshop.amxx